Segueix innovant

 

http://42messages.wordpress.com/2010/09/20/democratitzant-la-publicitat/

Tal i com segur que heu escoltat durant els darrers dies, i possiblement heu provat, Google segueix introduint canvis i noves possibilitats en la que potser es la seva faceta mes coneguda: la de buscador.

Ara Google ha instal·lat un nou avanç en el proces de busqueda que permet una agilitzacio de la operacio per a l’usuari final: Google Instant. Aquest nou invent permet als usuaris obtenir informacio de manera mes rapida ja qe es van mostrant els resultats rellevants a mesura que el consumidor va escribint allo que desitja trobar.

Aquesta millora del servei pero, no avantatja tan sols a l’usuari del buscador, sino tambe a les empreses que s’hi publiciten via “Google Adwords”. L’agilitat proporcionada per aquesta innovacio atrau un trafic de millor qualitat degut a l’increment en la precisio de les recerques.

De fet, es calcula que “Google Instant” estalvia entre 2 i 5 segons a l’usuari a l’hora de realitzar la seva consulta.

Veient la importancia que el citat avanç tecnologic implica per a les empreses, alguns experts ja han predit que aquest sistema repercutira en els noms de les futures empreses, en relacio a les respostes proposades per Google d’acord amb els algoritmes requerits.

http://altonivel.com.mx/5967-google-instant-impulsa-adwords.html

A la noticia seguent podem veure com les empreses, en aquest cas una multinacional amb molt de poder, es poden beneficiar de la repercussio d’aquest buscador i de la possibilitat que Google dona de comprar termes de busqueda en forma de publicitat. Aixi doncs, tal i com va fer BP per reparar la seva imatge de marca, les empreses poden utilitzar les eines que Google els hi proporciona per a influir en l’usuari final i canviar en termes del possible la imatge que el public te de la marca. (BP, per exemple, va comprar termes de busqueda relacionats amb la catastrofe en la qual es va veure implicada aixi com de videos relacionats, redireccionant l’usuari cap a la web de BP, etc.)

http://baquia.com/actualidad/noticias/17073/la-importancia-del-timing-en-la-publicidad-de-google

Amb aixo queda patent la importancia que ha assolit Google en el mon en general i en el mercat en particular, s’ha convertit en un medi punter per a la promocio de les empreses, que cada cop mes s’adapten a l’entorn virtual adonant-se de la gran acceptacio que esta tenint en el public i que de ben segur sera una base solida de la publicitat del futur.

Published in: on Setembre 22, 2010 at 5:50 pm  Feu un comentari  

The URI to TrackBack this entry is: https://mondayagain.wordpress.com/2010/09/22/segueix-innovant/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Deixa un comentari